Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Τα μπουρδέλα, οι τσατσάδες και οι νταβάδες!




Πάντα πίστευα ότι οι σχολές στην χώρα μας είναι μπουρδέλα και πολλοί καθηγητές εκεί μέσα είναι οι τσατσάδες. Ωριμάζοντας κατάλαβα ότι όντως οι σχολές είναι μπουρδέλα αλλά είχα λάθος για τις τσατσάδες… οι τσατσάδες σε αντιμετωπίζουν καλά αν έχεις τα απαραίτητα.




Οι νταβατζήδες είναι που κάνουν ότι γουστάρουν γιατί απλά έτσι τους την κάρφωσε… Παραδείγματα υπάρχουν πάμπολλα σε αυτό τον τόπο… Όποιος έχει πάει πανεπιστήμιο ή έχει γνωστούς στο πανεπιστήμιο, γνωρίζει…



Εμείς τους αφιερώνουμε το all time classic ρεφρενάκι από Bloodhound Gang - Fire,Water, Burn…

Η σκεπή… Η σκεπή… Η σκεπή καίγεται!!!

Η σκεπή… Η σκεπή… Η σκεπή καίγεται!!!

Η σκεπή… Η σκεπή… Η σκεπή καίγεται!!!

Δεν χρειαζόμαστε νερό άσε τον καριόλη να καεί…

Να καείς καριόλη… να καείς!!!



Από ότι καταλάβατε το πτυχίο μου πάει για την επόμενη εξεταστική… δεν έχω όρεξη να τα εξηγώ… η περίπτωση είναι παρόμοια με αυτήν...



Καλά να περνάτε και επιστρέφω στο blogging άμεσα με τα παλιά καλά γνωστά θέματα και με αρκετές ανανεώσεις…





Update με το σχόλιο που έγραψα ως απάντηση στον skinlikesand για να δείτε 3 παραδείγματα άλλων (από τα πολλά) με το τι σου κάνουν στο πανεπιστήμιο...

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΙΞΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΥΣΤΙΑ ΛΕΣ?? ΤΣΙΜΠΑ 3 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ...

ΠΡΩΤΑ 2 ΑΠΛΑ
1) Στην σχολή μου δεν μπόρεσαν να ορκιστούν κάποια παιδιά τον Ιούνη ενώ είχαν περάσει όλα τα μαθήματα γιατί άλλαξαν το ηλεκτρονικό σύστημα λέει και δεν μας ενημέρωσαν, και έτσι όσοι δώσαν μαθήματα και Γενάρη και Ιούνη, δεν το δεχόταν το σύστημα και καθυστέρησε η Ορκομωσία τους για Οκτόβρη, απλά επειδή οι μαλάκες δεν μπορούσαν να βάλουν τους βαθμούς στο σύστημα....

2) Καποιοι από μας που φύγαμε Εράσμους, και έχουν περάσει και όλα τα μαθήματα, δεν θα μπορέσουν να ορκιστούν τώρα Οκτόβρη γιατί κάποια καριόλια καθηγητές βάλαν κωλύματα στην αναγνώριση των μαθημάτων και έτσι θα συζητηθεί το θέμα στην Επόμενη Γ.Σ. που ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ είναι 2 μέρες μετά την λήξη υποβολής χαρτιών για ορκομώσία. Άρα και αυτοί ένα εξάμηνο πίσω ενώ έχουν περάσει όλα τα μαθήματα...

Και το χειρότερο το έχει ζήσει από μέσα συγγενής μου...
3) Καθηγητής ΤΕΙ Λογιστικής στην Θεσσαλονίκη εκβίαζε φοιτητές ότι δεν θα τους περάσει εκτός κι αν ήταν από τους δικούς του που τον βοηθούσαν στο εργαστήριο ή αν ήταν αγοράκι να του έσταζε φράγκα ή αν ήταν κοριτσάκι να του καθόταν... ΤΟΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ. ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΚΡΥΦΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΟΝ ΜΑΚΗ όλες τις μαλακίες που έκανε... Και ξέρεις τι του κάναν για τιμωρία;;;; ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ στις ΣΕΡΡΕΣ!!! Ελλαδάρα φίλε μου..

22 σχόλια:

  1. καλημερα φιλε
    οπως τα γραφεις ειναι..
    της πουτανας γινεται...
    δεν πειραζει,θα τελειωσεις το επομενο εξαμηνο..υπομονη 6 μηνες..
    καλο ΠΣΚ φιλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για να μη ξεφύγω και βγάλω χολή και για κάνα 2 δικούς μου, θα πω απλά υπομονή. Ένα μάθημα δεν έχεις;


    Τώρα θα μου πεις, δε μπορούν να σου παίξουν μεγαλύτερη πουστιά απ' το να σε αναγκάσουν να καθήσεις 1 ολόκληρο εξάμηνο, έχοντας μόνο 1 μάθημα (αν ισχύει)...

    Anyway.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kάνε υπομονή μια λεμονιά ανθίζει στην γειτονιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δήμο, λίγη ακόμη υπομονή....
    Και την επόμενη να είναι όλα εντάξει.

    Όσο για τα σχόλια περί σχολών..... έχω γνώση από το φοιτητή γιο μου.
    Και του λέω να σηκωθεί να φύγει έξω.... το λέω, δεν σου το κρύβω.

    Καλησπέρα και καλώς επέστρεψες.
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν μπορώ παρά να σου πω υπομονή!! μπορείς να κάνεις κάτι?
    εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα...
    Καλησπέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τίποτα δεν απαλύνει τα νεύρα, την οργή και την αδικία ίσως, το γαμώτο που λένε.
    Μη σκας ομως αγόρι μου, θα προλάβεις να βγείς έξω....
    Άσε εμένα που κυνηγάω τον δικό μου να τελειώνει κι αυτός.
    Ένας μικρούλης κύκλος είναι, μπρος στα χρόνια που έχεις μπροστά σου δεν είναι τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα "πήρα" κι εγώ για σένα...Τί να πω, κάνε υπομονή και μετά διέγραψέ τους από τη μνήμη σου, να πάνε στα τσακίδια...
    Ενδιαφέρον τραγουδάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυστυχώς φίλτατε Δημοσθένη υπάρχουν πολλές φάσεις της ζωής μας που εξαρτιόμαστε από αποφάσεις ανεγκέφαλων (όποιες κι αν είναι αυτές). Δε με απασχολεί τόσο το ποιες είναι οι αποφάσεις τους σε μια δεδομένη στιγμή, αλλά το γεγονός αυτό που προανέφερα, ότι θα συμβεί πολλές φορές στη ζωή μας. Αυτό είναι που με συντρίβει! Ήδη τώρα εσύ βρέθηκες σε μια τέτοια περίπτωση. Έχεις βρεθεί και στο παρελθόν σε παρόμοιες στιγμές ενώ καιροφυλακτούν στο μέλλον κι άλλες. Τα 'χω περάσει άπειρες φορές φίλε μου και σε καταλαβαίνω απόλυτα. Αυτό που έχω να σου προτείνω είναι 2 πράγματα. Το πρώτο έχει να κάνει με μια απλή, κοινότυπη λέξη που στην είπαν κι άλλοι φίλοι και σχολιαστές σου. Υπομονή! Το δεύτερο έχει να κάνει με μια ολόκληρη φιλοσοφία. Δεν πειράζει να χάσεις ένα ταξίδι...το πλοίο, άλλωστε, θα ξαναπεράσει (ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ και πως το εννοώ). Εκεί όπου θα πρέπει να συγκεντρώσεις όλες τις δυνάμεις σου είναι να μη χάσεις το μεγάλο ταξίδι της Ζωής!...Σού στέλνω μια ολόθερμη κι εγκάρδια καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Laplace

    Καλημέρα φίλε!
    Φαντάζομαι κι εσύ τα ξέρεις πολύ καλά πως είναι μέσα!
    Ναι ρε συ, υπομονή ως τον Μάρτη...
    Καλό ΠΣΚ ρε παλίκαρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Skinlike την καλημέρα μου και καλό ΠΣΚ ρε παλίκαρε!
    Ναι, αν και περιμένω 2 αποτελέσματα πιστεύω ότι έχουν περαστεί και τα 2 και μάλλον θα έχω μόνο αυτό...

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΙΞΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΥΣΤΙΑ ΛΕΣ?? ΤΣΙΜΠΑ 3 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ...

    ΠΡΩΤΑ 2 ΑΠΛΑ
    1) Στην σχολή μου δεν μπόρεσαν να ορκιστούν κάποια παιδιά τον Ιούνη ενώ είχαν περάσει όλα τα μαθήματα γιατί άλλαξαν το ηλεκτρονικό σύστημα λέει και δεν μας ενημέρωσαν, και έτσι όσοι δώσαν μαθήματα και Γενάρη και Ιούνη, δεν το δεχόταν το σύστημα και καθυστέρησε η Ορκομωσία τους για Οκτόβρη, απλά επειδή οι μαλάκες δεν μπορούσαν να βάλουν τους βαθμούς στο σύστημα....

    2) Καποιοι από μας που φύγαμε Εράσμους, και έχουν περάσει και όλα τα μαθήματα, δεν θα μπορέσουν να ορκιστούν τώρα Οκτόβρη γιατί κάποια καριόλια καθηγητές βάλαν κωλύματα στην αναγνώριση των μαθημάτων και έτσι θα συζητηθεί το θέμα στην Επόμενη Γ.Σ. που ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ είναι 2 μέρες μετά την λήξη υποβολής χαρτιών για ορκομώσία. Άρα και αυτοί ένα εξάμηνο πίσω ενώ έχουν περάσει όλα τα μαθήματα...

    Και το χειρότερο το έχει ζήσει από μέσα συγγενής μου...
    3) Καθηγητής ΤΕΙ Λογιστικής στην Θεσσαλονίκη εκβίαζε φοιτητές ότι δεν θα τους περάσει εκτός κι αν ήταν από τους δικούς του που τον βοηθούσαν στο εργαστήριο ή αν ήταν αγοράκι να του έσταζε φράγκα ή αν ήταν κοριτσάκι να του καθόταν... ΤΟΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ. ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΚΡΥΦΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΟΝ ΜΑΚΗ όλες τις μαλακίες που έκανε... Και ξέρεις τι του κάναν για τιμωρία;;;; ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ στις ΣΕΡΡΕΣ!!! Ελλαδάρα φίλε μου...

    Και μην πιάσουμε περιστατικά σαν τον καθηγητή την σχολή μας που του κλάσαν τα αρχίδια με αναστολή ερευνητικών καθηκόντων για 3 μήνες ενώ έπρεπε να του πάρουν την ιατρική άδεια, και με πρύττανη του πανεπιστημίου μας που έχει γίνει Μπιλ Γκέιτς με τις κομπίνες με τα πετρέλαια και και και και και και....

    Τα πανεπιστήμια σε αυτή την χώρα ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΙΑΣΕΙΣ ΘΑ ΛΕΡΩΘΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. fpboy Δεν είναι άσχημη ιδέα να του φυτρώσω μια λεμονιά μέσα στο αμάξι...
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Βάσια

    Υπομονή δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο! Και σίγουρα είναι μεγάλη απόφαση το να φύγεις εξωτερικό αλλά από ότι φαίνεται σιγά σιγά αναγκαία για πολλούς από εμάς...

    Καλό ΣΚ να έχεις και καλό κουράγιο στον γιο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα ΦΟΥΛΗ μου!!!

    Τι άλλο να κάνω;;; Γυρνάω Βαρκελώνη να συνεχίσω κανονικά την ζωή μου απλά θα πρέπει να έχω και αυτό στο μυαλό μου. Και φυσικά μου καθυστερεί κάποιες επαγγελματικές προοπτικές για ένα εξάμηνο αλλά ευτυχώς Βαρκελώνη βρίσκεις δουλειά ακόμα κι αν δεν έχεις πτυχίο και είσαι τελειόφοιτος... Τι να συγκρίνουμε;

    Καλό ΠΣΚ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα KANTHARE

    Ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό φίλε μου!
    Δεν μασάω... απλά τους σιχάθηκα...
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Θαλασσένια

    Όπως έγραψα και παραπάνω, δεν σκάω για το έξω. Εγώ ήδη σε λίγες μέρες πλέον την κάνω μόνιμα για έξω. Έχω και σπίτι, χτες με ενημέρωσαν ότι με πήραν και σε δουλειά, ξεκινάω και διάβασμα για ειδικότητα... Όλα καλά! Αλλά ακόμα καλύτερα θα ήταν αν είχα ήδη το πτυχίο μου και ήμουν ήσυχος και δεν έπρεπε να ξαναδω τα μουτρα τους, και φυσικά να διαβάσω ένα μάθημα το οποίο έχω χιλιοδιαβάσει και με έκοψε ο άλλος ρωτώντας κάτι υποσημειώσεις...

    Καλό ΣΚ να έχεις και με το καλό να τελειώνει και ο δικός σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καή σου μέρα Αρτάνις!
    Ή μάλλον καλησπέρα εκεί που είσαι ;)

    Αυτό ακριβώς θα κάνω, κανονικά!!! Δεν υπάρχει περίπτωση να νοσταλγήσω κάτι από όλο αυτό το πράγμα...

    Ναι, όμορφο τραγουδάκι!

    Καλό βράδυ και καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Διάττων και σ-ευχαριστώ για το σχόλιο!

    Τα ξέρω αυτά, όμως το χειρότερο από όλα είναι ότι αυτά θεωρούνται πραγματικότητα στην Ελλαδίτσα μας.

    Σε πολλές χώρες του εξωτερικού αυτά θα τα βρεις μπροστά σου απλά καμιά φορά αν είσαι άτυχος. Εδώ, τέτοιες καταστάσεις (όχι μόνο στο πανεπιστήμιο, γενικά να σε ελέγχουν ανεγκέφαλοι όπως λες...) θεωρείται πλέον ο κανόνας...

    Και για να παραφράσω τον ανικανότατο πρωθυπουργό όλης της Ιστορίας αυτού του τόπου... δεν αλλιάζουμε... βουλιάζουμε!!! Ολοταχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γι αυτό η Ελλάδα είναι στην κατασταση που είναι... Γιατί ο καθένας κάνει ότι του κ@υλώσει κ δεν ελέγχεται από κανέναν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δυστυχώς (αφού σε όλους τους επαγγελματικούς κλάδους αυτής της χώρας υπάρχει τραγική ανευθυνότητα και διαφθορά), δε με εκπλήσσει κανένα από τα τρία περιστατικά. Φαντάζομαι μόνο το πόσο άσχημο θα ήταν το αίσθημα γι' αυτούς που αναγκάστηκαν να υποστούν τις συνέπειες...

    Το "δε μπορούν να σου παίξουν μεγαλύτερη πουστιά" το έγραψα φέρνοντας για λίγο τον εαυτό μου στη θέση σου.

    Καλό απόγευμα φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φίλε Skinlike το κατάλαβα και thanks!

    Απλά ήθελα να πω μερικά από τα πολλά που συμβαίνουν γύρω μας για να ενισχύσω την άποψη του μπουρδέλου...

    Και προφανώς υπάρχουν πολύ περισσότερα,ε...

    Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευπρόσδεκτα τα σχόλια! Αρκεί να μην είναι Spam (γι'αυτά μπήκε η προέγκριση σχολίων!)