Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Γυναίκες μην ξοδεύετε τα λεφτά σας σε αρώματα!!!


Εντάξει, δεν είπαμε να κυκλοφορούν έξω ιδρωμένες, ούτε περιμένω να πέσουν οι πωλήσεις των αρωμάτων από το post μου. :P

Όμως σύμφωνα με μια ερευνα του Psychological Science, είναι πιθανότερο για μια γυναικα να μαγνητίσει έναν άνδρα με τις εκκρίσεις που παράγει το σώμα της παρα με μια κολωνία!

Oι ερευνητές,γνωρίζοντας ότι τα αρσενικά ζώα έλκονται από τις εκκρίσεις των θηλυκών ιδιαιτερα κατά την ωοθυλακιορρηξία, θέλησαν να δοκιμάσουν το ίδιο και για το είδος μας... Τα αποτελέσματα φυσικά παρόμοια! Οι άντρες που μύρισαν μπλούζες φορεμένες από γυναίκες κατά την περίοδο τις ωοθυλακιορρηξίας τους είχαν περισσότερη έκκριση τεστοστερόνης από τους άντρες που μύρισαν μπλούζες φορεμένες από γυναίκες που δεν ήταν στην ωοθυλακιορρηξία η από μπλούζες μη φορεμένες!

Όπως και να έχει, λειτουργούμε ενστικτωδώς.... Επίσης νομίζω ότι οι υπερκαταναλωτικές γυναίκες θα έπρεπε να έχουν κατάλαβε εδώ και καιρό ότι ένα υπερπανακριβο άρωμα δεν βοηθάει να ρήξεις γκόμενο...
Πλέον σας το λένε και οι επιστήμονες :P

Πηγή: Barbara Isanski - Association for Psychological Science

10 σχόλια:

  1. κοίταξε να δεις..
    και σήμερα έλεγα να να πάω να αγοράσω ένα άρωμα καθώς ξέμεινα..

    μωρέ.. λες;

    καλά.. παρά τις έρευνες και όσα πολύ ωραία και έξυπνα τονίζεις.. εγώ το dior μου θα το αγοράσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ το είπα ότι δεν περιμένω να πέσουν οι πωλήσεις των αρωμάτων από το post μου. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε οχι φίλε μου!! εντάξει δεν κάνω κατάχρηση, αλλά το άρωμα μου το προτιμώ αντρικό παρακαλώ!!!!
    Σε κούφανα;
    Φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω λογω ταξιδιων αγοραζω απο αφορολογητα δεν δινω λεφτα που ζητανε εδω διοτι τα εχουν πανακριβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ΦΟΥΛΗ: Αντρικό;;; Πραγματικά πρώτη φορά το ακούω από γυναίκα...

    @Skouliki: Καλά κάνεις! Τουλάχιστον μην σε κλέβουν οι εγχώριοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ dimosthenis k
    Εντάξει δεν είμαι και η μόνη,ξέρεις τα αντρικά αρώματα δεν έχουν αυτή την έντονη λουλουδίλα,είναι από άλλα είδη,κανέλα κλπ, πιο διακριτικά, δροσερά και απαλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ σωστα!
    Αλλωστε και τα πολλα αρωματα μερικες φορες πετυχαινουν το ακρως αντιθετο, αντι να ελκουν απωθουν οταν καποιοι,ες χρησιμοποιουν μεγαλη ποσοτητα σαν κανουν ...dusch! ;))

    Kαλο σαβ/ko! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάποια (τα πιο πολλα) ανδρικα αρωματα ειναι πολυ βαρια για γυναικες...
    Επίσης παιζει ρόλο κ ποιος φοραει το καθε αρωμα...Ο συνδιασμος του αρωματος και του σωματος του καθενος μας δινει το τελικο αποτελεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχα πάντα έλεγα ότι τα λεφτά που δίνουμε σε αρώματα πάνε στράφι και επιτέλους δικαιώθηκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευπρόσδεκτα τα σχόλια! Αρκεί να μην είναι Spam (γι'αυτά μπήκε η προέγκριση σχολίων!)