Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

I need a herooooooooo

Καλημέρα και καλή βδομάδα από μένα!!!!

Επανέρχομαι και παλι εις το μπλογκιν, μετά από μία αρκετά ζόρικη, αλλά (θέλω να πιστεύω) πετυχημένη εξέταση που περιμένουμε τον βαθμό για να το σιγουρέψουμε. Ο ΟΠΑΠ δίνει πάντως 1.08 στο να το πήρα! ;)

Σας καλημερίζω λοιπόν με μία ΔΙΑΣΚΕΥΑΡΑ που έκαναν οι Emerald Sun στο Holding out for a hero!!! Την έχω δει φρέσκια φρέσκια στο στούντιο (ο ντράμερ τους είναι φιλος μου και παλιός καθηγητής μου στα τύμπανα)

Απολαύστε την στο τέρμα!!!!!



Περισσότερα και πιο αναλυτικά για emerald sun σε άλλο post!

Καλή βδομάδα σε όσους το αξίζουν!!!  

10 σχόλια:

  1. Μπράβο Δήμο μου!!!!!
    Καλά αποτελέσματα να έχεις!!!!! Αν και είμαι σίγουρη γι'αυτό!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά αποτελέσματα να έχεις φίλε Δήμο
    Παρα πολυ ωραίο το κομμάτι.Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σαλονικιοί δεν είναι οι Emerald Sun; Κάτι μου λέει το όνομα.

    Εγώ σήμερα θυμήθηκα ότι έχω blogger account και πρέπει να έχω τουλάχιστον 10 αδιάβαστα posts σου.

    Πολύ μικρή απόδοση δίνεις. Λες να παίξω το ...αντίθετο. :P

    Καλή εβδομάδα και καλή επιτυχία Δήμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άντε βρε καλά αποτελέσματα και σκέψου πως θα το γιορτάσεις!!

    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά αποτελέσματα!
    Σου αφιερώνω αυτό για θετική ενέργεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Next Day
    Σ-ευχαριστώ πολύ!!! Πρέπει κανα διβδομαδο να τα περιμενουμε τα αποτελεσματα!

    Laplace φιλαράκι σ-ευχαριστώ!
    Διασκευάρα κάναν τα παιδιά!!!

    SkinlikeSand Σαλονικιοί είναι!
    Και ο κιθαρίστας άρρωστο παόκι!!!
    Αν παίξει το αντίθετο ελπίζω να πας κουβά και σου χαρίζω το πον΄ταρισμα εγώ :Ρ
    Σ-ευχαριστώ!

    ΚΑΝΘΑΡΕ Σ'ευχαριστω φιλαράκι!

    Θαλασσένια Κάτι σκέφτομαι σιγά σιγά!
    Να δούμε τι θα θέλουν και τα φιλαράκια!

    AnD Καλό το drumming show!
    Thanks!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φοβερό,θα το βάλω στο mix pod την επόμενη φορά...
    καλά αποτελέσματα να έχεις..
    καλημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Thanks Φούλη μου!!!
    Καλή σου μέρα και σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευπρόσδεκτα τα σχόλια! Αρκεί να μην είναι Spam (γι'αυτά μπήκε η προέγκριση σχολίων!)