Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

5μιση το πρωί...

Φεύγεις από το σπίτι να πας να πάρεις τον προαστιακό για την δουλειά... περίπου 130 χμ μακρυά ο προορισμός... Έχεις εξοπλιστεί με το κατάλληλο θερμό με νες καφέ μέτριο με γάλα και το mp3 σου. Έρχεται το τρένο, μπαίνεις μέσα στο βαγόνι και στο τέλος του βαγονιού κάθονται 3 μεθυσμένοι που μιλάνε δυνατά και σου σπάνε τα @@@@

Προφανώς 5μιση το πρωί δεν μπορείς να ακούσεις Cannibal Corpse ή At the Gates με 4 ώρες ύπνο και την τσίμπλα στο μάτι... Όμως δεν μπορείς να ακούς ούτε τους μεθυσμένους...

Την λύση σου δίνει το mp3 σε τέρμα ένταση με μία επιλογή τραγουδιών όπως τα παρακάτω:

Opeth - Face of Melinda




Apocalyptica - Nothing else matters




Antimatter - Conspire





Helloween - A tale that wasn't right




Alanis Morissette - I was hoping (unplugged)



Ελπίζω να μην ξαναπετύχω και αύριο τα παλικάρια...

14 σχόλια:

  1. Βάλε the angelic process, kodiak και Sunn o))) ή κάτι σε ambient/trip-hop στο στυλ των massive attack, arms and sleepers, boards of canada, tim hecker και τα συναφή κι έχεις την απόλυτη playlist για να τους γράψεις ολοκληρωτικά στα @@ σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως φίλε skinlike!!!
    Sunn o))) έχω στο mp3!
    Κάποια υπόλοιπα έχω στο pc... πολύ καλές οι προτάσεις. ΘΑ τιμήσω κάποιες! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τα trip hopίδια και λοιπά αξίζει να βάλεις και Portishead. Και φυσικά αυτές οι ώρες είναι ιδανικές και για fuckin' blues stuff. Βάλε έναν Buddy Guy (για πολύ σκληροπυρηνικό, κατάμαυρο blues) ή έναν Steve Ray Voughn για πιο τσίτα κατάσταση.

    Αλλά γιατί παρακαλώ δεν μπορείς να ακούσεις At the gates τέτοια ώρα; Αγαπητέ συνονόματε, είναι ανάλογα με την διάθεση. Όταν είμαι σε περίοδο εξεταστικής και είμαι σαν αγρίμι στο κλουβί μπορεί να ξυπνάω με Carcass!

    Αν αλλάξεις τελείως το κλίμα, μπορείς ξημερώματα να ακούσεις τίποτα R'n'B. Φυσικά όχι για την (μηδενική) μουσική τους αξία, αλλά γιατί θα σε φτιάξει το αισθησιακό λαχάνιασμα της Beyonce και μετά θα κυνηγάς στην πρωινή βάρδια τις νοσοκόμες! Μουχαχαχαχαχα

    Adiooooooooooos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ooooooooooooooooo! Τόσο πρωί...τόση μουσική...και τέτοια μουσική...μπράβο σου πουλάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα σέβη μου στο blog και στις μουσικές επιλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ συνωνόματε... πολύ καλές οι προτάσεις σου.
    Έχω snowy white και gary moore στο mp3 από αντίστοιχη φάση!
    Σε βλέπω πολυπρόσωπο εσένα όταν ξυπνάς. Εγώ πάντα το πρωί θέλω κάτι πιο moody... από τέτοια φάση που μιλάμε στα σχόλια μέχρι χαλαρά alternative rock. αφού τελειώσει ο καφές και ανοίξει το μάτι μπορώ να ανεβάσω τα bpm!
    άσε που με την κούραση και την ένταση των τελευταίων ημερών ακούω όλη μέρα τέτοια φα΄ση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα αγαπητή Αϊναφετς!
    Πάντα μουσική! Είναι βασικό κομμάτι μου!
    Never without my music!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Κάνθαρε!
    Thanks για το comment!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειες οι επιλογές σου για ακόμα μια φορά!
    Καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστώ next day μου!!!
    Καλά να περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευπρόσδεκτα τα σχόλια! Αρκεί να μην είναι Spam (γι'αυτά μπήκε η προέγκριση σχολίων!)